Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj


Szukaj

Szukaj

Nie masz pomysłu na wczasy?


« Powrót do aktualności (2126)

Województwo Małopolskie przygotowuje się do zagranicznej promocji



23-12-2011


„Promocja turystyki biznesowej w Małopolsce na rynkach zagranicznych” to nazwa projektu, przygotowanego wspólnie przez Województwo Małopolskie, Miasto Kraków oraz Krakowskie Biuro Festiwalowe. Jego celem jest tworzenie oraz promowanie za granicą kompleksowej oferty Małopolski jako atrakcyjnej destynacji turystyki biznesowej.


– Małopolska, w tym Kraków, posiada obecnie największą liczbę obiektów konferencyjnych w Polsce, a ich liczba stale się powiększa (aktualnie jest ich prawie 300). Region dysponuje potencjałem umożliwiającym zaspokojenie wszelkich potrzeb związanych z turystyką biznesową. Ze względu na walory turystyczne i rekreacyjne oraz bogate dziedzictwo kulturowe Małopolska to także doskonałe miejsce dla organizacji imprez towarzyszących i wydarzeń specjalnych, adresowanych do uczestników spotkań biznesowych – przyznała Elżbieta Kantor, dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.


W ramach planowanego projektu „Promocja turystyki biznesowej w Małopolsce na rynkach zagranicznych”, w latach 2012-2013 w Barcelonie, Frankfurcie, Paryżu, Londynie i Brukseli oraz na rynkach skandynawskich przeprowadzona zostanie kampania promocyjna Krakowa i Małopolski prezentująca potencjał regionu na polu turystyki biznesowej. Działania będą prowadzone m.in. podczas międzynarodowych targów turystyki biznesowej oraz prezentacji specjalnych typu road show. Przewidziano także realizację wspierającej kampanii prasowej oraz internetowej w zagranicznych mediach branżowych.


W kampanii główny nacisk zostanie położony na następujące elementy:

- infrastruktura oraz sektor usług działających na rzecz organizatorów spotkań i ich uczestników, w tym obiekty, które poszerzyły swoją ofertę dla potrzeb instytucji kultury oraz infrastruktura sportowa posiadająca zaplecze konferencyjne;
- nowo powstające obiekty, a także udogodnienia infrastrukturalne, które są jeszcze w fazie inwestycji, a stanowią kluczowe czynniki świadczące o potencjale i atrakcyjności oferty regionalnej (m.in. nowo powstające centra konferencyjne, w tym Centrum Konferencyjne ICE);
- walory przyrodnicze i kulturowe regionu – jako ciekawych miejsc organizacji imprez towarzyszących spotkaniom oraz atrakcje turystyczne jako program fakultatywny dla uczestników konferencji.


W 2015 roku, w centrum Krakowa, zostanie otwarte Centrum Kongresowe ICE, które podniesie atrakcyjność regionu jako ważnego punktu na mapie europejskiego przemysłu spotkań. Nowoczesny, światowej klasy obiekt wyposażony będzie w zespół sal konferencyjnych dla ponad 3 tysięcy osób, foyer, wielofunkcyjną salę wystawową i powierzchnie pomocnicze. Centrum Kongresowe będzie spełniało wymagania międzynarodowych organizacji kongresowych oraz najwyższe standardy akustyki i mechaniki widowiskowej.


Komentujesz: Województwo Małopolskie przygotowuje się do zagranicznej promocji

Wpisz komentarz

Zamknij to okno
Tylko zalogowani użytkownicy mogą wystawiać komentarze

Fotogaleria: Galeria artykułu



Tagi: kraków, małopolska, promocja turystyki biznesowej


Wasza ocena:


Wyślij link do znajomego!

Zamknij to okno
Prześlij poniższy link do znajomego najwygodniejszą dla Ciebie formą :


Wasze komentarze

Skomentuj artykuł


  • Arlier

    Zgadzam się z tym zdwierdzeniem według mnie cała Polska jest piękna a Kraków w historię w sobie.

    Arlier

  • maaaagdalenqa

    Kraków i okolice według mnie są wspaniałe

    maaaagdalenqa

Zgłoś nadużycie

Skomentuj artykuł