Pasażerowie polecą First Minute z LOT-em
07-03-2011
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nową taryfę cenową „First Minute”, która zastąpi dotychczasową taryfę Promolot. Oferta powinna spotkać się z zainteresowaniem osób planujących podróż z dużym wyprzedzeniem.
Kampania promocyjna nowej taryfy będzie prowadzona pod hasłami „Europa w jednej cenie za 329 złotych”, „Bliski Wschód w jednej cenie za 629 złotych” oraz „Ameryka Północna w jednej cenie za 1529 złotych”. Jest to pierwsza akcja marketingowa prowadzona na tak szeroką skalę, nie tylko w Polsce, ale także na 12 zagranicznych rynkach m.in.
w USA, Francji, Wielkiej Brytanii, Rosji i na Ukrainie.
Działania promocyjne na rynku polskim obejmować będą Internet, outdoor, prasę i radio. W przypadku rynków zagranicznych będzie to kampania internetowa. Autorem zdjęć wykorzystanych w kampanii jest znany fotograf Wojciech Wieteska. Jego prace wystawiane były m.in. w galerii w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej „Manggha” oraz Centrum Sztuki Współczesnej.
Sprzedaż biletów w nowej taryfie będzie prowadzona we wszystkich kanałach dystrybucyjnych polskiego przewoźnika. Bilety w najniższej cenie w ramach „First Minute” będzie można kupić zaś na stronie lot.com oraz poprzez Call Center.
Wpisz komentarz
Zamknij to okno