Szanghai Expo 2010 - nagroda za najlepszą promocję kraju dla Polski
29-11-2010
W ramach "2010 CBN Marketing Awards for Expo 2010 Shanghai China" Polska otrzymała prestiżową nagrodę w kategorii "Najlepsza Promocja Kraju" - Szanghaj Expo 2010.
Nagrodę w imieniu organizatorów udziału Polski w Światowej Wystawie odebrał Andrzej Pieczonka, I Radca, szef Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji KG w Szanghaju. Uroczysta ceremonia wręczenia wyróżnień odbyła się 15 listopada b.r.
– Polska ekspozycja była tematem wielu reportaży telewizyjnych oraz publikacji prasowych. Warto podkreślić, iż polski pawilon zostanie ujęty w scenariuszu oficjalnego filmu dokumentalnego przygotowywanego przez organizatorów EXPO 2010. Nasza „wycinanka” stała się jednym z rozpoznawalnych symboli Expo 2010.
- To jest nagroda będąca uznaniem dla profesjonalizmu w tworzeniu nowoczesnego oblicza Waszego kraju, czyli szczególnie cenne wyróżnienie. Polska jest coraz aktywniejsza gospodarczo, Polska była również aktywna w czasie Wystawy Światowej – powiedział w rozmowie z szefem WPHI Pan Sun Quan Sheng – główny wydawca specjalistycznego miesięcznika „New Marketing” i jeden z jurorów konkursu.
Rozmowy z członkami komisji konkursowej jak i przedstawicielami nagrodzonych pawilonów potwierdziły, iż ekspozycja naszego kraju wyróżniała się nie tylko atrakcyjnością bryły pawilonu, ale również wyjątkową aktywnością promocyjną naszego kraju w zakresie gospodarki i kultury. Laureaci nagród podkreślali ponadto perfekcyjną organizację Expo 2010 przez chińskich gospodarzy, co przy liczbie ponad 70 milionów zwiedzających miało szczególnie istotne znaczenie.
Żródło: www.expo2010.com.pl
Foto: Findinspirations.com
Wpisz komentarz
Zamknij to okno