Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj


Szukaj

Szukaj

Nie masz pomysłu na wczasy?


« Powrót do aktualności (2126)

Znani z telewizyjnych spotów, Warszawska Syrenka oraz Fryderyk Chopin promują wspólnie Warszawę przed Euro 2012



20-10-2011


Działania promocyjne miasta stołecznego Warszawy podczas turnieju Euro 2012 prowadzone będą w ramach jednolitej oprawy graficznej, nawiązującej do pary bohaterów – Warszawskiej Syrenki i Fryderyka Chopina, znanych już z serii animowanych spotów.


Syrenka i Fryderyk - postacie z warszawskich pomników, ubrane w piłkarskie stroje pozują na tle warszawskich budynków zachęcając do zabawy i udziału w zbliżających się mistrzostwach. Planowane działania promocyjne zakładają użycie w projektach haseł takich jak “Feel invited”, którym posługuje się w swoich kampaniach Polska Organizacja Turystyczna. Inne hasła, które pojawią się na kreacjach to “Warsaw - have fun!” oraz “Fun welcomes fans!”.


Projekty graficzne, utrzymane w biało-czerwonej stylistyce, identyfikujące Warszawę jako Miasto-Gospodarza, wykorzystane zostaną w działaniach promocyjnych prowadzonych zarówno w kraju jak i zagranicą.

Autor zdjęcia:

Autor zdjęcia:

- Syrenka to główny symbol miasta, obecny w herbie i logo promocyjnym. Postać tę chcemy kojarzyć z Warszawą i utrwalać w świadomości tych, którzy szukać będą w Internecie informacji o EURO, a potem zawitają do Warszawy. Fryderyk natomiast jest już rozpoznawalną marką i kontynuujemy nasze działania aby stał się postacią nierozerwalnie związaną z miastem, w którym spędził połowę swego życia - mówi Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji Miasta.


Syrenkę i Fryderyka na tle Muzeum Chopina, wieżowca Rondo 1 oraz Stadionu Narodowego zobaczymy między innymi na plakatach i ulotkach, w reklamach prasowych i ekspozycjach w przyszłej strefie kibica, w Internecie oraz w miejskich wydawnictwach przygotowywanych na Euro 2012.


Postacie pojawią się też wkrótce w centrum Warszawy na 400 lodówkach Coca-Coli. Wspólnie z Mikołajem Kopernikiem i Marią Skłodowską-Curie zachęcać będą do zwiedzania Warszawy.


Projekty graficzne miały swoją premierę podczas targów turystycznych TT Warsaw we wrześniu br., zebrały bardzo przychylne recenzje gości i osób odwiedzających stoisko miasta.


Grafika z Syrenką i Fryderykiem jest kolejnym projektem wykorzystującym parę kontrastowych bohaterów, stworzonych przez Przemysława Truścińskiego i Bartosza Sztybora. Energiczna Syrenka i spokojny, czasem nawet flegmatyczny Fryderyk wystąpili w serii 8 spotów komentujących stołeczną rzeczywistość. Kolejne 3 filmiki czekają na emisję.


Spoty można oglądać na profilu miasta w serwisie Youtube


Komentujesz: Syrenka i Fryderyk promują Warszawę

Wpisz komentarz

Zamknij to okno
Tylko zalogowani użytkownicy mogą wystawiać komentarze

Tagi: warszawa, euro 2012, fryderyk chopin, syrenka warszawska


Wasza ocena:


Wyślij link do znajomego!

Zamknij to okno
Prześlij poniższy link do znajomego najwygodniejszą dla Ciebie formą :


Wasze komentarze

Skomentuj artykuł


  • judysia9071

    Podoba mi się ten pomysł .Fryderyk Chopin był bardzo dobry kompozytorem i pianistą.Wybranie go jako promatora miasta jest bardzo dobrym pomysłem!

    judysia9071

  • Lynne

    Bardzo mi się podoba, wyjątkowo efektywny pomysł, przyciąga oko.

    Lynne

  • Lynne

    Bardzo mi się podoba, wyjątkowo efektywny pomysł, przyciąga oko.

    Lynne

  • Lynne

    Bardzo mi się podoba, bardzo efektowny pomysł.

    Lynne

Zgłoś nadużycie

Skomentuj artykuł