Sieć hoteli ibis zdobywcą Złotego Godła Najwyższej Jakości QI
11-10-2011
Sieć hoteli ibis otrzymała nagrodę za wdrażanie i promowanie idei jakości we wszystkich aspektach działalności swoich 10 hoteli w Polsce.
6 października br., w Poznaniu, podczas uroczystej gali redakcja Forum Biznesu Gazety Prawnej nagrodziła medalami laureatów Godła Najwyższej Jakości. Jest to już piąta edycja programu QI Najwyższa Jakość realizowana pod patronatem Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Klubu Polskie Forum ISO 9000. Hotele ibis w Polsce zdobyły Złote Godło Najwyższej Jakości QI 2011 w kategorii QI Services za konsekwentnie realizowaną politykę wprowadzania międzynarodowych standardów dotyczących jakości obiektów, pokojów, gastronomii i obsługi.
- Złote Godło Najwyższej Jakości QI 2011 w kategorii QI Services to dla nas cenne wyróżnienie. Zwłaszcza, że w kategorii usługi jakość jest jedną z podstawowych wartości, które decydują o zadowoleniu klientów. Kapituła konkursu doceniła nasze zintensyfikowane działania, które obejmują wszystkie etapy i aspekty działalności ibis – wybór lokalizacji, pracę zespołu, a także mechanizm rezerwacji i pobyt gościa w hotelu – przyznał Christian Barbier, Dyrektor ibis Poznań Centrum, który odbierał nagrodę.
W ramach oceny hoteli ibis szczególną uwagę jury zwrócił „Kontrakt 15 minut”. Jest to zobowiązanie hotelu, że w czasie kwadransa wszelkie niedogodności i problemy związne z funkcjonowaniem hotelu, które przeszkadzają gościom zostaną rozwiązane.
Godło Najwyższej Jakości QI to prestiżowy konkurs Forum Biznesu Gazety Prawnej o kilkuletniej tradycji, w którym nagradzane są wszelkie inicjatywy, które promują profesjonalizm i jakość. Wśród nagrodzonych medalami QI są zarówno instytucje państwowe, firmy, największe korporacje oraz mniejsze przedsiębiorstwa, a także samorządy i organizacje, które prowadzą konsekwentną politykę jakości w odniesieniu do swoich produktów, usług i oferty.
Wpisz komentarz
Zamknij to okno