Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj


Szukaj

Szukaj

Nie masz pomysłu na wczasy?


« Powrót do aktualności (2126)

Sieć hoteli ibis zdobywcą Złotego Godła Najwyższej Jakości QI



11-10-2011


Sieć hoteli ibis otrzymała nagrodę za wdrażanie i promowanie idei jakości we wszystkich aspektach działalności swoich 10 hoteli w Polsce.


6 października br., w Poznaniu, podczas uroczystej gali redakcja Forum Biznesu Gazety Prawnej nagrodziła medalami laureatów Godła Najwyższej Jakości. Jest to już piąta edycja programu QI Najwyższa Jakość realizowana pod patronatem Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Klubu Polskie Forum ISO 9000. Hotele ibis w Polsce zdobyły Złote Godło Najwyższej Jakości QI 2011 w kategorii QI Services za konsekwentnie realizowaną politykę wprowadzania międzynarodowych standardów dotyczących jakości obiektów, pokojów, gastronomii i obsługi.


Marka ibis jako pierwsza na świecie sieć hoteli ekonomicznych otrzymała międzynarodowy certyfikat ISO 9001 już w 1997 roku. We wszystkich hotelach obowiązują te same metody i systemy kontroli, a ujednolicone normy i procedury gwarantują wszędzie taką samą wysoką jakość usług świadczonych klientom sieci ibis w 48 krajach.


- Złote Godło Najwyższej Jakości QI 2011 w kategorii QI Services to dla nas cenne wyróżnienie. Zwłaszcza, że w kategorii usługi jakość jest jedną z podstawowych wartości, które decydują o zadowoleniu klientów. Kapituła konkursu doceniła nasze zintensyfikowane działania, które obejmują wszystkie etapy i aspekty działalności ibis – wybór lokalizacji, pracę zespołu, a także mechanizm rezerwacji i pobyt gościa w hotelu – przyznał Christian Barbier, Dyrektor ibis Poznań Centrum, który odbierał nagrodę.


W ramach oceny hoteli ibis szczególną uwagę jury zwrócił „Kontrakt 15 minut”. Jest to zobowiązanie hotelu, że w czasie kwadransa wszelkie niedogodności i problemy związne z funkcjonowaniem hotelu, które przeszkadzają gościom zostaną rozwiązane.


Godło Najwyższej Jakości QI to prestiżowy konkurs Forum Biznesu Gazety Prawnej o kilkuletniej tradycji, w którym nagradzane są wszelkie inicjatywy, które promują profesjonalizm i jakość. Wśród nagrodzonych medalami QI są zarówno instytucje państwowe, firmy, największe korporacje oraz mniejsze przedsiębiorstwa, a także samorządy i organizacje, które prowadzą konsekwentną politykę jakości w odniesieniu do swoich produktów, usług i oferty.


Komentujesz: Sieć hoteli ibis w Polsce nagrodzona

Wpisz komentarz

Zamknij to okno
Tylko zalogowani użytkownicy mogą wystawiać komentarze

Fotogaleria: Galeria artykułu



Tagi: hotele, hotele ibis, iso 9000


Wasza ocena:


Wyślij link do znajomego!

Zamknij to okno
Prześlij poniższy link do znajomego najwygodniejszą dla Ciebie formą :


Wasze komentarze

Skomentuj artykuł


    Jeszcze nie ma jeszcze żadnych komentarzy

Zgłoś nadużycie