Przewodniki „bez turystycznej ściemy”
17-09-2012
Warszawa, Poznań, Gdańsk, Wrocław, Katowice i Kraków – można je zwiedzać z przewodnikiem, na własną rękę, albo… z wyjątkowymi i pomysłowymi ludźmi. Tak przekonuje serwis Lokalo.pl, który oferuje specjalne przewodniki.
Start nowej platformy turystycznej wspiera m.in. kampania banerowa i działania na Facebooku. Lokalo.pl podjęło również współpracę z PKP Intercity. Przy zakupie biletów na wybrane połączenia klient otrzyma bilet w specjalnej okładce, na której znajduje się QR kod, kierujący do strony z lokalnymi przewodnikami lokalo.pl. Wkrótce dostępna będzie także aplikacja mobilna. Odwiedzając platformę każdy będzie mógł sprawdzić kim są mieszkańcy danych miast, którzy przygotowali swoje subiektywne przewodniki dla osób szukających czegoś więcej niż tylko noclegu.
- Nie chcemy superpromocji i wymuszonych „lajków”. Pracując nad tą kampanią jeździliśmy po Polsce, poznawaliśmy lokalsów i miejsca, które lubią. Mamy totalnego „fioła” na punkcie autentyczności tej kampanii. Chcemy powiedzieć: Polska jest świetna, jedźcie w nią i przy okazji korzystajcie z lokalo.pl – dodała Agnieszka Starzyńska, senior copywriter agencji Pride&Glory Interactive, która przygotowała kreację kampanii.
Źródło: materiały prasowe
Wpisz komentarz
Zamknij to okno