Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj


Szukaj

Szukaj

Nie masz pomysłu na wczasy?


« Powrót do aktualności (2126)

Prawa pasażerów pod lupą Urzędu Lotnictwa Cywilnego



03-01-2011


Air Italy Polska z satysfakcją obserwuje, że kwestia przestrzegania praw pasażerów przez linie lotnicze działające na polskim rynku stała się przedmiotem wnikliwej analizy ze strony Urzędu Lotnictwa Cywilnego. W ostatnim czasie ULC sprawdził, czy przewoźnicy spełniają wymogi Unii Europejskiej (rozp. EU 261/2004) w zakresie opieki nad pasażerami w przypadku opóźnienia lub odwołania rejsu bądź odmowy przyjęcia na pokład.

 

Szczegółowej kontroli w zakresie posiadania odpowiednich procedur, zgodnych z wymogami unijnymi, na wypadek opóźnienia czy odwołania lotu została poddana Air Italy Polska. Inspektorzy ULC skoncentrowali się na następujących obszarach: posiadaniu udokumentowanych procedur dotyczących przekazywania pasażerom informacji na temat odwołań i opóźnień rejsów, informacji o prawach przysługujących w takich przypadkach pasażerom, organizacji posiłków i hoteli oraz udostępnianiu środków łączności.

 

Pozytywny wynik kontroli potwierdza, że przewoźnik spełnia wymogi unijne określające zobowiązania wobec pasażerów w przypadku nieregularności rejsów. Troska i dbałość o standardy przekładają się na komfort klientów AIP i poczucie bezpieczeństwa na każdym etapie podróży.

 

W Air Italy Polska kwestią priorytetową jest punktualność. Celem wypełnienia wymogów unijnych oraz jak najlepszego przygotowania na wypadek sytuacji nieprzewidywalnych, które mogłyby negatywnie wpłynąć na komfort podróży, Spółka opracowała i wdrożyła szczegółowe procedury określające sposób opieki nad pasażerami opóźnionych lub odwołanych rejsów, do których przestrzegania zobowiązany jest każdy pracownik firmy. Zbiór standardów obsługi pasażerów, niejednokrotnie znacznie wykraczający poza same wymogi unijne, zawiera m.in. wzory komunikatów na wypadek nieregularności rejsów przekazywanych przez koordynatorów bądź agentów AIP. Określa także precyzyjnie wymogi odnośnie oferowania posiłków i miejsc hotelowych, transferów, jak również dostępu do telefonu, faksu czy poczty e-mail.

 

Pełne informacje na temat przyznawanych świadczeń znajdują się w Karcie Praw Pasażera dostępnej na stronie internetowej Air Italy Polska www.airitalypolska.com.pl oraz u agentów obsługi naziemnej. 

 

Źródło: Informacja prasowa Ciszewski PR


Komentujesz: Prawa pasażerów pod lupą ULC

Wpisz komentarz

Zamknij to okno
Tylko zalogowani użytkownicy mogą wystawiać komentarze

Fotogaleria: Galeria artykułu



Tagi: linie lotnicze, ulc, urząd lotnictwa, przeloty


Wasza ocena:


Wyślij link do znajomego!

Zamknij to okno
Prześlij poniższy link do znajomego najwygodniejszą dla Ciebie formą :


Wasze komentarze

Skomentuj artykuł


    Jeszcze nie ma jeszcze żadnych komentarzy

Zgłoś nadużycie