Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj


Szukaj

Szukaj

Nie masz pomysłu na wczasy?


« Powrót do aktualności (2126)

Poznań laureatem prestiżowej nagrody



21-04-2011


Miasto Poznań zdobyło srebro w kategorii Marketing Miejsc w prestiżowym konkursie KTR. Nagrodę przyznano za film promocyjny „Kalejdoskop”. Jest to już druga nagroda w tym roku, po statuetce przywiezionej z berlińskiego festiwalu The Golden Citygate.


Poznań zgłosił do konkursu nakręcony w 2010 roku spot wizerunkowy. Zaproszony do współpracy utalentowany reżyser młodego pokolenia Xawery Żuławski odświeżył wizerunek Poznania i stworzył obraz miasta nowoczesnego, otwartego, oferującego możliwość realizacji wszelkich ambicji i planów. Żuławski spędził w helikopterze ponad 50 godzin kręcąc Poznań z lotu ptaka. Efektem pracy ekipy filmowej jest ponad 3-minutowy film oddający współczesny charakter miasta.


Kompletna wizja działań promocyjnych to jedno, konsekwencja w jej realizacji to drugie. Kolejna nagroda za aktywność marketingową Poznania jest tego potwierdzeniem. Coraz mocniejsza pozycja Poznania wśród polskich miast w obszarze promocji jest powodem do zadowolenia. Teraz stawiamy sobie poprzeczkę wyżej i myślimy o większej aktywności, w szczególności poza granicami Polski – komentuje Prezydent Grobelny.


Miasto Poznań nagrodzone zostało za profesjonalne i spójne podejście do swoich działań wizerunkowych w 2010 roku. Na Festiwalu Promocji Miast i Regionów Złote Formaty Strategia Promocji Marki Poznań została najwyżej ocenioną strategią promocji spośród polskich miast. O wysokiej jakości poznańskiej strategii promocyjnej stanowi także otrzymany w marcu br. tytuł Superbrands Miasta Poznania. Przyznawana w Polsce od 2005 roku nagroda ma na celu promowanie i nagradzanie szczególnie wyróżniających się marek.


Klub Twórców Reklamy jest jednym z najważniejszych konkursów reklamy w Polsce. Od 2004 współpracuje z najbardziej prestiżowym konkursem reklamy na świecie Cannes Lions. W jego jury zasiadają najbardziej uznani specjaliści od marketingu w kraju. W kategorii Marketing Miejsc, Miasto Poznań wyprzedził tylko Kraków. Zdobywając srebro, poznański „Kalejdoskop” pokonał między innymi projekty Gdańska, Lublina, Polskiej Organizacji Turystycznej czy Województwa Mazowieckiego.

 

Źródło: Informacja nadesłana


Komentujesz: Poznań laureatem prestiżowej nagrody

Wpisz komentarz

Zamknij to okno
Tylko zalogowani użytkownicy mogą wystawiać komentarze

Fotogaleria: Galeria artykułu



Tagi: konkurs, poznań, wielkopolska, nagrody biznesu, targi itb


Wasza ocena:


Wyślij link do znajomego!

Zamknij to okno
Prześlij poniższy link do znajomego najwygodniejszą dla Ciebie formą :


Wasze komentarze

Skomentuj artykuł


    Jeszcze nie ma jeszcze żadnych komentarzy

Zgłoś nadużycie