Poznań laureatem prestiżowej nagrody
21-04-2011
Miasto Poznań zdobyło srebro w kategorii Marketing Miejsc w prestiżowym konkursie KTR. Nagrodę przyznano za film promocyjny „Kalejdoskop”. Jest to już druga nagroda w tym roku, po statuetce przywiezionej z berlińskiego festiwalu The Golden Citygate.
Kompletna wizja działań promocyjnych to jedno, konsekwencja w jej realizacji to drugie. Kolejna nagroda za aktywność marketingową Poznania jest tego potwierdzeniem. Coraz mocniejsza pozycja Poznania wśród polskich miast w obszarze promocji jest powodem do zadowolenia. Teraz stawiamy sobie poprzeczkę wyżej i myślimy o większej aktywności, w szczególności poza granicami Polski – komentuje Prezydent Grobelny.
Miasto Poznań nagrodzone zostało za profesjonalne i spójne podejście do swoich działań wizerunkowych w 2010 roku. Na Festiwalu Promocji Miast i Regionów Złote Formaty Strategia Promocji Marki Poznań została najwyżej ocenioną strategią promocji spośród polskich miast. O wysokiej jakości poznańskiej strategii promocyjnej stanowi także otrzymany w marcu br. tytuł Superbrands Miasta Poznania. Przyznawana w Polsce od 2005 roku nagroda ma na celu promowanie i nagradzanie szczególnie wyróżniających się marek.
Klub Twórców Reklamy jest jednym z najważniejszych konkursów reklamy w Polsce. Od 2004 współpracuje z najbardziej prestiżowym konkursem reklamy na świecie Cannes Lions. W jego jury zasiadają najbardziej uznani specjaliści od marketingu w kraju. W kategorii Marketing Miejsc, Miasto Poznań wyprzedził tylko Kraków. Zdobywając srebro, poznański „Kalejdoskop” pokonał między innymi projekty Gdańska, Lublina, Polskiej Organizacji Turystycznej czy Województwa Mazowieckiego.
Źródło: Informacja nadesłana
Wpisz komentarz
Zamknij to okno