Personel pokładowy niesympatyczny wobec dzieci
18-06-2012
Nieco ponad jeden na dziesięciu rodziców uważa, że załoga samolotów jest niesympatyczna dla podróżujących dzieci i ich rodziców. Skyscanner przeprowadził takie badanie wśród podróżujących rodziców po tym, jak w ubiegłym tygodniu pracownicy pokładowi linii Alaska Airlines zażądali od ojca trzylatka, aby usunął syna z samolotu, ponieważ jego zachowanie zostało uznane za zbyt uciążliwe.
- Z podróżowaniem z dziećmi wiążą się pewne wyzwania, jako że są one za małe, by pewne rzeczy rozumieć, ale łatwiej byłoby rodzicom wytłumaczyć, dlaczego trzeba się odpowiednio zachować, gdyby załogi samolotów były bardziej cierpliwe i wyrozumiałe. Są oczywiście pewne procedury, do których pasażerowie muszą się stosować, bez względu na wiek, ale gdyby personel był przeszkalany do rozumienia potrzeb takich rodzin, podróżowanie byłoby mniej stresujące dla wszystkich – uważa Mary Porter ze Skyscanner.
- Należy pamiętać, że rodziny przynoszą liniom duże zyski i powinno się robić wszystko, co możliwe, aby to doświadczenie było jak najbardziej pozytywne – dodaje.
Przypomnijmy, że inne badania przeprowadzone przez Skyscanner ujawniają, że 59 proc. podróżnych chce wydzielenia „stref dla rodzin z dziećmi”, a linia lotnicza Malaysia Airlines wprowadziła już na jedną ze swoich tras takie rozwiązanie: na górnym pokładzie A380-800, latającego między Kuala Lumpur a Londynem, na którym znajdzie się 70 miejsc w klasie ekonomicznej i 66 w biznesowej utworzona zostanie strefa wolna od rodzin podróżujących z dziećmi, dla których przeznaczono dolny pokład.
Źródło: dziennikturystyczny.pl
Wpisz komentarz
Zamknij to okno