Nowe usługi w biurze LOT-u w Złotych Tarasach
02-11-2010
w Warszawie.
W biurze LOT-u w Złotych Tarasach pasażerowie mogą otrzymać kartę wstępu na pokład samolotu jak i dokonać odprawy swojego bagażu. Z usługi tej mogą skorzystać tylko podróżni, którzy kupili bilet poprzez kanały sprzedaży przewoźnika czyli www.lot.com, call center lub jedno z biur sprzedaży LOT-u.
Pasażerowie mogą odprawić się tylko na rejsy wykonywane przez PLL LOT. W przypadku lotów realizowanych we współpracy z innymi liniami lotniczymi, z tego rozwiązania mogą skorzystać pasażerowie, którzy pokonają pierwszy odcinek podróży LOT-em. Pasażerowie, którzy dokonają odprawy w biurze przewoźnika w Złotych Tarasach, po przyjeździe na lotnisko w Warszawie będą mogli od razu udać się do punktu kontroli bezpieczeństwa. Odprawa w biurze w Złotych Tarasach będzie możliwa najwcześniej 24 godziny przed wylotem i najpóźniej 3 godziny przed planowanym odlotem samolotu. Na karcie pokładowej będzie widniała pieczątka biura LOT-u w Złotych Tarasach.
Dla pasażerów odprawiających się w placówce w Złotych Tarasach, PLL LOT podstawią bezpłatne autobusy, które zawiozą podróżnych pod Terminal nr 2 na lotnisku im. F. Chopina w Warszawie. Specjalnie oznakowane autobusy LOT-u będą odjeżdżać z przystanku nr 17 przy ul. Emilii Plater w kierunku Al. Jerozolimskich (na wysokości Hard Rock Cafe). Transport zapewniony będzie według ustalonego rozkładu jazdy: od poniedziałku do soboty o godz. 8.00, następnie w godzinach 10.00-13.00 i 15.00-19.00, natomiast w niedziele w godzinach: 10.00-19.00 (z wyjątkiem godz. 14.00).
Warto przypomnieć, że biuro sprzedaży PLL LOT zostało otwarte w centrum handlowym Złote Tarasy na początku czerwca 2010 roku. To trzecie, obok placówek w Hotelu Marriott oraz na terenie Sejmu RP, biuro LOT-u w stolicy. W oddziale można skorzystać z pełnej oferty LOT-u – wykupić bilet, ubezpieczenie na podróż, wynająć samochód
czy zarezerwować hotel.
informacja prasowa
Wpisz komentarz
Zamknij to okno