Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj


Szukaj

Szukaj

Nie masz pomysłu na wczasy?


« Powrót do aktualności (2126)

Nowe usługi w biurze LOT-u w Złotych Tarasach


02-11-2010


1 listopada 2010 roku PLL LOT wprowadził kolejne, komfortowe rozwiązania dla pasażerów korzystających z usług biura sprzedaży w centrum Złote Tarasy w Warszawie. Już od dziś - 2 listopada, pasażerowie mogą odprawić swój bagaż, a także skorzystać z bezpłatnego transportu na lotnisko
w Warszawie.

W biurze LOT-u w Złotych Tarasach pasażerowie mogą otrzymać kartę wstępu na pokład samolotu jak i dokonać odprawy swojego bagażu. Z usługi tej mogą skorzystać tylko podróżni, którzy kupili bilet poprzez kanały sprzedaży przewoźnika czyli www.lot.com, call center lub jedno z biur sprzedaży LOT-u.


Pasażerowie mogą odprawić się tylko na rejsy wykonywane przez PLL LOT. W przypadku lotów realizowanych we współpracy z innymi liniami lotniczymi, z tego rozwiązania mogą skorzystać pasażerowie, którzy pokonają pierwszy odcinek podróży LOT-em. Pasażerowie, którzy dokonają odprawy w biurze przewoźnika w Złotych Tarasach, po przyjeździe na lotnisko w Warszawie będą mogli od razu udać się do punktu kontroli bezpieczeństwa. Odprawa w biurze w Złotych Tarasach będzie możliwa najwcześniej 24 godziny przed wylotem i najpóźniej 3 godziny przed planowanym odlotem samolotu. Na karcie pokładowej będzie widniała pieczątka biura LOT-u w Złotych Tarasach.

Dla pasażerów odprawiających się w placówce w Złotych Tarasach, PLL LOT podstawią bezpłatne autobusy, które zawiozą podróżnych pod Terminal nr 2 na lotnisku im. F. Chopina w Warszawie. Specjalnie oznakowane autobusy LOT-u będą odjeżdżać z przystanku nr 17 przy ul. Emilii Plater w kierunku Al. Jerozolimskich (na wysokości Hard Rock Cafe). Transport zapewniony będzie według ustalonego rozkładu jazdy: od poniedziałku do soboty o godz. 8.00, następnie w godzinach 10.00-13.00 i 15.00-19.00, natomiast w niedziele w godzinach: 10.00-19.00 (z wyjątkiem godz. 14.00).

Warto przypomnieć, że biuro sprzedaży PLL LOT zostało otwarte w centrum handlowym Złote Tarasy na początku czerwca 2010 roku. To trzecie, obok placówek w Hotelu Marriott oraz na terenie Sejmu RP, biuro LOT-u w stolicy. W oddziale można skorzystać z pełnej oferty LOT-u – wykupić bilet, ubezpieczenie na podróż, wynająć samochód
czy zarezerwować hotel.


informacja prasowa

Komentujesz: Nowe usługi w biurze LOT-u w Złotych Tarasach

Wpisz komentarz

Zamknij to okno
Tylko zalogowani użytkownicy mogą wystawiać komentarze

Wasza ocena:


Wyślij link do znajomego!

Zamknij to okno
Prześlij poniższy link do znajomego najwygodniejszą dla Ciebie formą :


Wasze komentarze

Skomentuj artykuł


    Jeszcze nie ma jeszcze żadnych komentarzy

Zgłoś nadużycie