Szlak kajakowy na rzekach Bug i Krzna Najlepszym Produktem Turystycznym
Internauci dokonali wyboru. Tytuł Najlepszego Produktu Turystycznego roku 2011 przypadł Szlakowi kajakowemu Bug-Krzna. Reprezentant Lubelszczyzny do ostatniej chwili deptał po piętach Białostockiemu Szlakowi Kulinarnemu oraz Zespołowi Pocysterskiemu w Krzeszowie, a ostatni weekend głosowania okazał się decydujący – trasa zebrała niemal 16 proc. głosów Internautów. W nagrodę, na stronach serwisów należących do Grupy Allegro, przeprowadzona zostanie duża kampania reklamowa szlaku kajakowego.
Ostatnie dni głosowania dostarczyły reprezentantom Lubelszczyzny, Podlasia i Dolnego Śląska sporo emocji. Szlak kajakowy Bug-Krzna, Zespól Pocysterski w Krzeszowie oraz Białostocki Szlak Kulinarny do ostatniej chwili zacięcie walczyły o zwycięstwo. Ostatecznie pierwsze miejsce zajął reprezentant Bialskopodlaskiej Lokalnej Grupy Działania, twórcy trasy turystycznej, wiodącej rzekami Bug i Krzna. Na tę wyjątkowo malowniczą trasę wodną na północnych terenach Lubelszczyzny, głosowało na stronach serwisu otoWakacje.pl wielu miłośników aktywnego wypoczynku i kajakarstwa. Atrakcja zdobyła poparcie 15,9 proc. internautów.
Zaledwie 0,4 proc. głosów zabrakło do zwycięstwa Zespołowi Pocysterskiemu w Krzeszowie, który prowadził w plebiscycie jeszcze na półmetku głosowania. Na słynne w całej Europie Opactwo Krzeszowskie zagłosowało 15,5 proc. Internautów. Białostocki Szlak Kulinarny, który ostatecznie zajął w plebiscycie trzecie miejsce, zgarnął trochę mniej, bo 9,5 proc. głosów.
Stawka była wysoka, bowiem oprócz satysfakcji z najwyższej oceny przez turystów, zwycięzca może liczyć na dużą promocję i dotarcie do ogromnej ilości nowych odbiorców. Wartość kampanii reklamowej ufundowanej przez otoWakacje.pl to 50 000 zł. Ważnym aspektem nagrody jest możliwość silnej dywersyfikacji kampanii, wykorzystując bardzo szerokie dotarcie praktycznie wszystkich portali Grupy Allegro.
Co roku Polska Organizacja Turystyczna (POT) nadaje polskim atrakcjom Certyfikat Najlepszego Produktu Turystycznego. Konkurs ma na celu wyłonienie najbardziej ciekawych i przyjaznych dla odwiedzających miejsc oraz popularyzację inicjatyw regionalnych. „Wybór internautów” jest wirtualną kontynuacją plebiscytu POT, organizowaną przez serwis ogłoszeń otoWakacje.pl. W tegorocznej, trzeciej już edycji konkursu, udział brały 44 atrakcje z całego kraju.
Pełna lista atrakcji, wraz z opisami i wynikami plebiscytu znajduje się na stronie organizatora: www.produkt-turystyczny.otowakacje.pl
Wpisz komentarz
Zamknij to okno