Mazury Cud Natury najlepszym polskim projektem PR
26-11-2011
25 października w Warszawie ogłoszono laureatów Ogólnopolskiego Konkursu Związku Firm Public Relations - „Złote Spinacze” na najlepsze polskie kampanie PR. Najlepszym projektem w kategorii „PR miejsca, miasta lub regionu” została uznana kampania „Mazury Cud Natury”. Rozstrzygnięcie konkursu odbyło się podczas uroczystej gali na zakończenie Kongresu PR FORUM 2011 w Hotelu InterContinental w Warszawie.
Jak podkreśla Radosław Zawadzki, Dyrektor Departamentu Koordynacji Promocji Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie, realizowana przez Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego kampania walczyła z rekordową ilością zgłoszonych w tym roku do konkursu projektami.
– Nasza kampania rywalizowała u uznania ze 177 innymi projektami, zaś w ścisłym finale z 55 najlepszymi projektami z całej Polski w 19 kategoriach – mówi Radosław Zawadzki. – Uznanie dla kampanii, to tak naprawdę uznanie dla pracy całego zespołu i osób, które spontanicznie włączają się w dzieło promocji Warmii i Mazur jako polskiej marki exportowej – zaznacza Zawadzki.
Konkurs "Złote Spinacze" został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations w 2003 roku. Głównym celem konkursu jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce. Zadaniem "Złotych Spinaczy" jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia Public Relations dla funkcjonowania firmy.
Wpisz komentarz
Zamknij to okno