Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj


Szukaj

Szukaj

Nie masz pomysłu na wczasy?


« Powrót do aktualności (2126)

Marketing w turystyce

22-09-2009

 

E-marketing turystyczny wyznaczy liderów branży
Trzy pierwsze, najczęściej kupowane usługi turystyczne w Polsce to: zakwaterowanie w hotelach, noclegi w domach wypoczynkowych oraz bilety i usługi kolejowe. Jednak w porównaniu do pozostałych krajów europejskich wartość polskiego rynku e-turystyki jest niewielka. Nie oznacza to jednak, że nie warto inwestować w promocję w Internecie. Światowe trendy pokazują, że wraz z przyrostem liczby internautów w Polsce będzie rosnąć także liczba transakcji turystycznych w sieci.

 

 

-Trudno wyobrazić sobie obecnie ofertę hotelu, pensjonatu czy ośrodka SPA & Wellness, które nie posiadają strony internetowej i nie korzystają z szerokiego zakresu możliwości reklamy w Internecie. Branża przez długi czas nie doceniała kanału komunikacji jakim jest Internet i myślę, że tak naprawdę dopiero otwierają się przed nami wirtualne drzwi możliwości - mówi Magdalena Halicka-Gołebiowska, dyrektor targów.

 

I rzeczywiście. Wielu właścicieli hoteli czy biur podróży poszukuje sposobu na efektywne wykorzystanie potencjału, jaki daje promocja w Internecie. Poprawa funkcjonalności i użyteczności serwisu, prezentowanie unikalnej treści, poprawa widoczności w wyszukiwarkach – to warunki, które musi spełniać dziś strona turystyczna, by być konkurencyjną i atrakcyjną na trudnym rynku e-turystycznym. I o tym będą dyskutować prelegenci wyjątkowego wydarzenia – Konferencji E-marketing w turystyce i hotelarstwie (Poznań, 22.10.2009).

 

- Na konkurencyjnych rynkach obsługa klienta staje się jednym z decydujących czynników zakupowych. Gdy internauta ma do wyboru setki zbliżonych do siebie ofert, wybierze najwygodniejszą dla siebie opcję. Naszą rolą jest sprawić by poznanie warunków oferty i skorzystanie z niej było tak proste jak to tylko możliwe – zauważa Tomasz Karwatka, jeden z prelegentów konferencji.

 

Na konferencji będzie realizowany cykl spotkań z profesjonalistami - praktykami z zakresu marketingu internetowego, którzy zaprezentują najnowsze badania i trendy w e-marketingu i pokażą jak je wykorzystać w branży turystyczno-hotelarskiej.

 

źródło: informacja prasowa Tour-Salon


Komentujesz: Marketing w turystyce

Wpisz komentarz

Zamknij to okno
Tylko zalogowani użytkownicy mogą wystawiać komentarze

Wasza ocena:


Wyślij link do znajomego!

Zamknij to okno
Prześlij poniższy link do znajomego najwygodniejszą dla Ciebie formą :


Wasze komentarze

Skomentuj artykuł


    Jeszcze nie ma jeszcze żadnych komentarzy

Zgłoś nadużycie