Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj


Szukaj

Szukaj

Nie masz pomysłu na wczasy?


« Powrót do aktualności (2126)

Ruszyła kampania promocyjna Województwa Małopolskiego „Małopolska – Smak Najlepszego”


06-08-2010


Ruszyła kampania wizerunkowa Województwa Małopolskiego, realizowana pod hasłem: „Małopolska – Smak Najlepszego”. Billboardy w największych polskich miastach, reklamy w internecie, profile w portalach społecznościowych oraz akcje promocyjne
na nadmorskich plażach do końca sierpnia będą prezentować Małopolskę jako region o wyjątkowym bogactwie walorów turystycznych, kulturalnych oraz kulinarnych.

- Głównym narzędziem prowadzonych od ubiegłego roku przez Województwo Małopolskie kampanii wizerunkowych są billboardy, na których znajduje się motyw czerwonego korala. Ma on nawiązywać do tradycji i sfery kulturalnej Małopolski. W tegorocznej odsłonie kampanii, realizowanej pod hasłem „Małopolska – Smak Najlepszego”, czerwone korale pełnią funkcję „pionków” w grze „Kółko i Krzyżyk”. Istotnym elementem graficznym jest plansza do tej gry, gdzie stworzono nieprzypadkowy projekt ornamentu osi. Każde z zakończeń osi symbolizuje inny walor Małopolski, który tylko czeka, by się w nim rozsmakować – podkreśla Łukasz Pelc - kierownik Zespołu ds. Promocji Województwa w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego .

Kampania „Małopolska – Smak Najlepszego” kierowana jest do mieszkańców województw: śląskiego, mazowieckiego i małopolskiego, którzy – według badań ruchu turystycznego
- stanowią największą grupę wśród odwiedzających Małopolskę. Dodatkową grupą są mieszkańcy Trójmiasta, Łodzi, Wrocławia i Poznania, których samorząd województwa chce także zachęcić do przyjazdu do Małopolski.

Akcja promocyjna potrwa do końca sierpnia i obejmie outdoor (750 billboardów na Śląsku oraz w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu) oraz internet (reklamy w portalach: Onet, Wirtualna Polska oraz Nasza-Klasa). Dodatkowo stworzono konta kampanii na portalach społecznościowych Nasza-Klasa i Facebook.

W ramach kampanii zaplanowano także akcje promocyjne, które odbędą się na plażach na Pomorzu (11.08 – Gdańsk-Brzeźno, 12.08 – Gdynia, 13.08 – Władysławowo), a także 22 sierpnia w Warszawie oraz 29 sierpnia na plaży przez Silesia City Center w Katowicach. Zwieńczenie akcji nastąpi w Krakowie (28-29 sierpnia) podczas finału Małopolskiego Festiwalu Smaku. Głównym elementem tych akcji będzie powiększony do znacznych rozmiarów czerwony koral, który w nietypowy sposób ma pokazać, na czym polega odpoczynek w Małopolsce.

Całkowity koszt przedsięwzięcia wyniósł 600 tysięcy złotych, a jego partnerem jest firma AMS, wybrana na realizatora kampanii outdoorowej w trybie przetargu nieograniczonego.

Województwo Małopolskie realizuje kampanie reklamowe od 2004 roku. W pierwszych latach odbywały się one w cyklu wiosna – jesień i miały zapraszać do odwiedzenia regionu odpowiednio latem lub zimą. Z czasem postawiono na organizację kampanii wizerunkowych, których zadaniem jest m.in. wywoływanie pozytywnych skojarzeń z regionem.

W czwartek uruchomiono także stronę internetową www.smakowanie-malopolski.pl , poświęconą kampanii.

Komentujesz: Małopolska - smak najlepszego!

Wpisz komentarz

Zamknij to okno
Tylko zalogowani użytkownicy mogą wystawiać komentarze

Fotogaleria: Galeria artykułu



Wasza ocena:


Wyślij link do znajomego!

Zamknij to okno
Prześlij poniższy link do znajomego najwygodniejszą dla Ciebie formą :


Wasze komentarze

Skomentuj artykuł


    Jeszcze nie ma jeszcze żadnych komentarzy

Zgłoś nadużycie