Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj


Szukaj

Szukaj

Nie masz pomysłu na wczasy?


« Powrót do aktualności (2126)

LOT odnawia biura sprzedaży w Polsce



13-03-2012


Uroczyste otwarcie pierwszego odnowionego biura sprzedaży LOT-u odbyło się wczoraj w Krakowie. Wśród zaproszonych gości byli m.in. przedstawiciele władz Miasta Krakowa, województwa małopolskiego, portu lotniczego w Krakowie-Balicach oraz partnerzy biznesowi.


Biuro w Krakowie przy ul. Basztowej jest pierwszym odnowionym biurem sprzedaży LOT-u na terenie Polski. Dostosowując się do oczekiwań Pasażerów, polski przewoźnik zdecydował się wprowadzić zmiany estetyczne i projektowe, które są bardziej funkcjonalne, a także mają utrwalić nowoczesny, przyjazny i spójny obraz Spółki we wszystkich biurach własnych.


Nowy wizerunek LOT-u opiera się na wykorzystaniu motywu wizualnego, przedstawiającego symbole Polski jak m.in. postać Fryderyka Chopina, Syrenkę warszawską, Wawel czy symbol żurawia będącego znakiem rozpoznawczym LOT-u od ponad osiemdziesięciu lat. Motyw ten, będzie wykorzystywany także w oficjalnej komunikacji firmy m.in. na dokumentach.


Nowa aranżacja biur sprzedaży jest początkiem zmian wizerunkowych, ale także produktowych LOT-u, który aspiruje do roli linii światowej o standardzie obsługi pasażerów na najwyższym poziomie. Jednocześnie, poprzez nowy motyw wizualny, polski przewoźnik chce podkreślić silne przywiązanie oraz dumę z Polski i Polaków, jak i z własnej historii firmy. Jako narodowy przewoźnik, niejako ambasador w zagranicznych portach lotniczych, nowa symbolika
ma podkreślać przywiązanie LOT-u do tożsamości narodowej poprzez m.in. właśnie wizualne uwypuklenie najważniejszych symboli naszego kraju.


- LOT zmienia się na lepsze – poprawiamy nie tylko wyniki finansowe, ale także pokazujemy w codziennej obsłudze, że dbamy o wysokie standardy i staramy się spełniać oczekiwania Pasażerów. Dzięki temu nasza firma jest bardziej nowoczesna i tym samym konkurencyjna na rynku. Idealnym uzupełnieniem takiego przekazu są nowe zmiany wizualne wprowadzone przez LOT, które symbolizują połączenie pięknej tradycji i dumy narodowej ze śmiałym spojrzeniem w przyszłość – powiedział Marcin Piróg, Prezes Zarządu PLL LOT S.A.


LOT ma obecnie 18 biur sprzedaży w 10 miastach w kraju. Polski przewoźnik planuje wyremontować i odnowić według nowego projektu kolejne biura w ciągu kilku miesięcy. Najbliższe remonty mają odbyć się w biurach we Wrocławiu i w Warszawie.


Komentujesz: LOT odnawia biura sprzedaży w Polsce

Wpisz komentarz

Zamknij to okno
Tylko zalogowani użytkownicy mogą wystawiać komentarze

Fotogaleria: Galeria artykułu



Tagi: kraków, linie lotnicze, pll lot, balice


Wasza ocena:


Wyślij link do znajomego!

Zamknij to okno
Prześlij poniższy link do znajomego najwygodniejszą dla Ciebie formą :


Wasze komentarze

Skomentuj artykuł


    Jeszcze nie ma jeszcze żadnych komentarzy

Zgłoś nadużycie