LOT odnawia biura sprzedaży w Polsce
13-03-2012
Uroczyste otwarcie pierwszego odnowionego biura sprzedaży LOT-u odbyło się wczoraj w Krakowie. Wśród zaproszonych gości byli m.in. przedstawiciele władz Miasta Krakowa, województwa małopolskiego, portu lotniczego w Krakowie-Balicach oraz partnerzy biznesowi.
Nowy wizerunek LOT-u opiera się na wykorzystaniu motywu wizualnego, przedstawiającego symbole Polski jak m.in. postać Fryderyka Chopina, Syrenkę warszawską, Wawel czy symbol żurawia będącego znakiem rozpoznawczym LOT-u od ponad osiemdziesięciu lat. Motyw ten, będzie wykorzystywany także w oficjalnej komunikacji firmy m.in. na dokumentach.
Nowa aranżacja biur sprzedaży jest początkiem zmian wizerunkowych, ale także produktowych LOT-u, który aspiruje do roli linii światowej o standardzie obsługi pasażerów na najwyższym poziomie. Jednocześnie, poprzez nowy motyw wizualny, polski przewoźnik chce podkreślić silne przywiązanie oraz dumę z Polski i Polaków, jak i z własnej historii firmy. Jako narodowy przewoźnik, niejako ambasador w zagranicznych portach lotniczych, nowa symbolika
ma podkreślać przywiązanie LOT-u do tożsamości narodowej poprzez m.in. właśnie wizualne uwypuklenie najważniejszych symboli naszego kraju.
- LOT zmienia się na lepsze – poprawiamy nie tylko wyniki finansowe, ale także pokazujemy w codziennej obsłudze, że dbamy o wysokie standardy i staramy się spełniać oczekiwania Pasażerów. Dzięki temu nasza firma jest bardziej nowoczesna i tym samym konkurencyjna na rynku. Idealnym uzupełnieniem takiego przekazu są nowe zmiany wizualne wprowadzone przez LOT, które symbolizują połączenie pięknej tradycji i dumy narodowej ze śmiałym spojrzeniem w przyszłość – powiedział Marcin Piróg, Prezes Zarządu PLL LOT S.A.
LOT ma obecnie 18 biur sprzedaży w 10 miastach w kraju. Polski przewoźnik planuje wyremontować i odnowić według nowego projektu kolejne biura w ciągu kilku miesięcy. Najbliższe remonty mają odbyć się w biurach we Wrocławiu i w Warszawie.
Wpisz komentarz
Zamknij to okno