Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj


Szukaj

Szukaj

Nie masz pomysłu na wczasy?


« Powrót do aktualności (2126)

Łódź przyjęła strategię marki



27-02-2011


Dziewięć miesięcy na badania, konsultacje społeczne, analizę oraz przygotowanie strategii. W wyniku prac w tym tygodniu podjęto decyzję aby Łódź koncentrowała się na rozwoju oraz komunikacji jako „Centrum Przemysłów Kreatywnych”.


Od momentu zaprezentowania łodzianom strategii, do dnia, w którym została ona przyjęta, upłynęły prawie dwa miesiące. W ich trakcie na łamach mediów wywiązała się prawdziwa burza, zarówno wokół samej strategii jak i przyszłości Łodzi. – To dobrze, gdyż decyzja o strategii jest bardzo ważnym krokiem dla miasta, więc dyskusja o jej kształcie jest potrzeba – powiedział Jacek Sadowski, prezes firmy Demo Effective Launching, autora strategii.


Demo poświęciło dziewięć miesięcy na badania, konsultacje społeczne, analizę oraz przygotowanie strategii. W wyniku prac podjęto decyzję aby Łódź koncentrowała się na rozwoju oraz komunikacji jako „Centrum Przemysłów Kreatywnych”. Ugruntowana historycznie przewaga ma być orężem Łodzi do budowania unikalnego i wyrazistego wizerunku marki miasta.


Strategia spotkała się z uznaniem Prezydent Hanny Zdanowskiej. Mówiąc w jednym z wywiadów „Mamy podstawy chwalić się, że jesteśmy kreatywni, i powinniśmy to robić”, poparła koncepcję promocji i rozwoju Łodzi jako „Centrum Przemysłów Kreatywnych”.


- Miasto powinno czerpać z tradycji filmowej, kultury offowej, designu, mody, muzyki alternatywnej i przekonać świat o swojej kreatywności i przedsiębiorczości. W mieście działa wiele firm, które dzięki przyjętej koncepcji Łodzi jako „Centrum Przemysłów Kreatywnych”, widzą dla siebie wielką szansę rozwoju. Oby było ich jak najwięcej – komentuje prezes Demo Jacek Sadowski.


Źródło: dziennikturystyczny.pl


Komentujesz: Łódź przyjęła strategię marki

Wpisz komentarz

Zamknij to okno
Tylko zalogowani użytkownicy mogą wystawiać komentarze

Fotogaleria: Galeria artykułu



Tagi: łódź, centrum przemysłów kreatywnych, łódzkie


Wasza ocena:


Wyślij link do znajomego!

Zamknij to okno
Prześlij poniższy link do znajomego najwygodniejszą dla Ciebie formą :


Wasze komentarze

Skomentuj artykuł


    Jeszcze nie ma jeszcze żadnych komentarzy

Zgłoś nadużycie