Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj


Szukaj

Szukaj

Nie masz pomysłu na wczasy?


« Powrót do aktualności (2126)

Spodek symbolem kampanii promującej Katowice



07-11-2011


Spodek, czyli charakterystyczna hala widowiskowo-sportowa, będzie symbolem kampanii promującej Katowice jako miasto kultury. Celem akcji jest zerwanie z dotychczasowym stereotypem miasta górniczego.


Kampania rozpocznie się dzisiaj akcją pt. „Inwazja kultury”. Jej symbolem jest hala widowiskowo-sportowa Spodek, czyli najbardziej rozpoznawalna ikona architektoniczna miasta. Spodek pojawia się zarówno na plakatach, jak i w spocie filmowym, który będzie emitowany m.in. w TVN24 i TVP Kultura.


W zaprezentowanym w czwartek spocie filmowym, stylizowanym na tzw. breaking news, katowicki Spodek pojawia się jako tajemniczy obiekt latający. Gwiazdami spotu są Artur Rojek (organizator OFF Festival) oraz Irek Dudek (organizator Rawa Blues Festival).


Spodek "zawieszony" nad centrami Warszawy, Krakowa, Gdańska, Wrocławia, Poznania, Lublina i Katowic widoczny jest także na billboardach, które stopniowo pojawiają się w tych miastach.


W ramach kampanii promowanych będzie sześć wydarzeń kulturalnych: OFF Festival, Rawa Blues Festival, Biennale Plakatu Polskiego, Tauron Nowa Muzyka, Międzynarodowy Festiwal Producentów Filmowych Regio Fun, Letni Ogród Teatralny.


Kampania będzie kosztować 1,5 mln zł, połowa pieniędzy pochodzi z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.


Źródło: PAP/przewodnik.onet.pl


Komentujesz: Latający Spodek promuje Katowice

Wpisz komentarz

Zamknij to okno
Tylko zalogowani użytkownicy mogą wystawiać komentarze

Fotogaleria: Galeria artykułu



Tagi: śląskie, katowice, akcja promocyjna, spodek


Wasza ocena:


Wyślij link do znajomego!

Zamknij to okno
Prześlij poniższy link do znajomego najwygodniejszą dla Ciebie formą :


Wasze komentarze

Skomentuj artykuł


    Jeszcze nie ma jeszcze żadnych komentarzy

Zgłoś nadużycie