Spodek symbolem kampanii promującej Katowice
07-11-2011
Spodek, czyli charakterystyczna hala widowiskowo-sportowa, będzie symbolem kampanii promującej Katowice jako miasto kultury. Celem akcji jest zerwanie z dotychczasowym stereotypem miasta górniczego.
W zaprezentowanym w czwartek spocie filmowym, stylizowanym na tzw. breaking news, katowicki Spodek pojawia się jako tajemniczy obiekt latający. Gwiazdami spotu są Artur Rojek (organizator OFF Festival) oraz Irek Dudek (organizator Rawa Blues Festival).
Spodek "zawieszony" nad centrami Warszawy, Krakowa, Gdańska, Wrocławia, Poznania, Lublina i Katowic widoczny jest także na billboardach, które stopniowo pojawiają się w tych miastach.
W ramach kampanii promowanych będzie sześć wydarzeń kulturalnych: OFF Festival, Rawa Blues Festival, Biennale Plakatu Polskiego, Tauron Nowa Muzyka, Międzynarodowy Festiwal Producentów Filmowych Regio Fun, Letni Ogród Teatralny.
Kampania będzie kosztować 1,5 mln zł, połowa pieniędzy pochodzi z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Źródło: PAP/przewodnik.onet.pl
Wpisz komentarz
Zamknij to okno