Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj


Szukaj

Szukaj

Nie masz pomysłu na wczasy?


« Powrót do aktualności (2126)

Kampania promocyjna 9 Cudów Suwalszczyzny



21-02-2011


W Warszawie, Łodzi i na Śląsku ruszy od marca kampania promocyjna 9 Cudów Suwalszczyzny. Suwalska Izba Rolniczo-Turystyczna (SIRT) będzie prowadzić akcję wśród młodzieży i osób starszych.


Jak powiedziała PAP dyrektor SIRT Elżbieta Niedziejko, Cuda Suwalszczyzny to jedna z marek turystycznych województwa podlaskiego. Wśród cudów jest m.in. Dolina Rospudy, Pokamedulski Klasztor w Wigrach i Kanał Augustowski. Inne atrakcje to: Bluesowe Suwałki, Wzgórza Jaćwingów, Pogranicze Wschodu, Dominikańskie Sejny, Augustów - Miasto Królewskie i Kuchnia Pachnąca Tradycją.


Bluesowe Suwałki oznaczają promocję młodego, ale już popularnego "Blues Festiwalu Suwałki", odbywającego się latem w tym mieście. Pogranicze Wschodu i Kuchnia Pachnąca Tradycją - to z kolei zaproszenie do zapoznania się z kulturą pogranicza polsko-litewskiego oraz przysmakami tego regionu. Chodzi m.in. o sękacz - ciasto z soplami, pieczone z kilkudziesięciu jajek oraz kartacze - duże pyzy ziemniaczane z mięsnym farszem, podawane z cebulą i skwareczkami.


Kolejne cuda - to Klasztor Podominikański i Bazylika z XVII wieku w Sejnach, chętnie odwiedzana przez turystów, i Augustów - miasto założone przez Króla Zygmunta Augusta.


Hasłem całej kampanii jest „Suwalszczyzna – Kraina jak Baśń”, a postaciami promocyjnymi będą krasnoludki z bajki Marii Konopnickiej, urodzonej w Suwałkach.


Jak poinformowała PAP Niedziejko, celem kampanii jest dotarcie głównie do młodzieży szkolnej. Wybrane zostały trzy ośrodki: Warszawa, Łódź i Śląsk, gdzie w szkołach odbędą się lekcje o Suwalszczyźnie oraz konkursy plastyczne. Akcja promocyjna będzie dodatkowo prowadzona wśród uczestników Uniwersytetów Trzeciego Wieku. W sumie SIRT ma zamiar dotrzeć z informacjami do kilkudziesięciu tysięcy Polaków.


Akcja promocyjna będzie prowadzona również za pomocą billboardów, ulotek i artykułów prasowych. Osoby starsze, które nie korzystają z internetu, będą mogły dzwonić na specjalną infolinię, by dowiedzieć się więcej o Cudach Suwalszczyny.


Projekt będzie kosztował 900 tysięcy złotych. Pieniądze na kampanię pochodzą z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego. Program będzie realizowany do końca 2011 roku.


Źródło: PAP/wspolczesna.pl


Komentujesz: Kampania promocyjna 9 Cudów Suwalszczyzny

Wpisz komentarz

Zamknij to okno
Tylko zalogowani użytkownicy mogą wystawiać komentarze

Fotogaleria: Galeria artykułu



Tagi: suwałki, augustów, kartacze, jezioro necko, wigry, sejny


Wasza ocena:


Wyślij link do znajomego!

Zamknij to okno
Prześlij poniższy link do znajomego najwygodniejszą dla Ciebie formą :


Wasze komentarze

Skomentuj artykuł


    Jeszcze nie ma jeszcze żadnych komentarzy

Zgłoś nadużycie