Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj


Szukaj

Szukaj

Nie masz pomysłu na wczasy?


« Powrót do aktualności (2126)

Family&Novotel - kampania z bohaterami Disneya



07-07-2011


Hotele Nowotel promują „odjazdowe” wakacje dla rodzin z dziećmi. W sezonie letnim 2011 program ten jest szczególnie bogaty w atrakcje i niespodzianki dla najmłodszych związanych z bohaterami najnowszej produkcji studia Disney / Pixar „Auta2”.


Program funkcjonuje we wszystkich 11 hotelach Novotel w Polsce, należących do Grupy Hotelowej Orbis. Jest on promowany przede wszystkim w magazynach kobiecych i tygodnikach opiniotwórczych. Kampania w Polsce jest integralną częścią europejskiej wspólnej akcji marki Novotel i firmy Disney.


W ramach programu Family&Novotel na dwoje dzieci do 16 roku życia, które będą dzielić pokój z rodzicami, czeka bezpłatny nocleg i śniadanie. Jeżeli jednak wolą mieszkać oddzielnie – rodzice dostaną na drugi pokój dla nich aż 50% zniżki. Dodatkowe udogodnienie to możliwość opuszczenia pokoju do godziny 17.00 w niedziele.


Na najmłodszych czeka mnóstwo „odjazdowych” atrakcji i powitalnych podarunków, a także tory wyścigowe i modele samochodów. W tym sezonie są one związane z najnowszą produkcją studia Disney / Pixar „Auta 2”. To efekt współpracy marki Novotel na całym świecie z firmą Disney. Dla dzieci przygotowano też specjalne zdrowe menu, atrakcyjne i kolorowe kąciki zabaw wyposażone w klocki Kapla, kąciki internetowe, a także konsole Xbox 360 z popularnymi grami, w tym najnowszą „Auta 2”. Te atrakcje czekają na dzieci i ich rodziców w hotelach Novotel w całej Polsce. Wiele z nich posiada piękne ogrody oraz baseny, wewnętrzne lub zewnętrzne oraz centra rekreacji i SPA.


- Kampania służy zaprezentowaniu tego wyjątkowo atrakcyjnego programu, z którego słyną hotele Novotel, a także budowaniu świadomości naszej marki, jako szczególnie przyjaznej dla rodzin z dziećmi. Zwłaszcza w tym sezonie, kiedy większość Polaków zdecydowała się na spędzenie wakacji w naszym kraju, chcemy uświadomić rodzicom, że wyjeżdżając na urlop lub na weekend z rodziną nie trzeba szukać kwater prywatnych, by nie wydać zbyt wiele – mówi Sabina Niewęgłowska, Manager marki Novotel w Polsce.

- Dzięki naszemu zintegrowanemu programowi wypoczynku można zatrzymać się w dobrej klasy hotelu, mieć zapewniony komfortowy pobyt, obsługę na najwyższym poziomie oraz liczne atrakcje, nie płacąc za pobyt i śniadanie dla dzieci, a także dobrą zabawę dla najmłodszych – dodaje.


W ramach działań promocyjnych 28 czerwca w Arkadia Cinema City w Warszawie odbył się uroczysty pokaz przedpremierowy „Aut 2” dla partnerów, klientów i gości Novotel oraz członków programu lojalnościowego marki – AIClub.


Kreację kampanii w skali europejskiej przygotowała agencja Young&Rubicam. Media w Polsce zaplanował i zakupił dom mediowy MPG, a działania z zakresu PR w Polsce prowadzi agencja imedia PR.


Komentujesz: Family&Novotel - kampania z bohaterami Disneya

Wpisz komentarz

Zamknij to okno
Tylko zalogowani użytkownicy mogą wystawiać komentarze

Fotogaleria: Galeria artykułu



Tagi: dla dzieci, tanie hotele, hotel novotel, wakacje w polsce


Wasza ocena:


Wyślij link do znajomego!

Zamknij to okno
Prześlij poniższy link do znajomego najwygodniejszą dla Ciebie formą :


Wasze komentarze

Skomentuj artykuł


    Jeszcze nie ma jeszcze żadnych komentarzy

Zgłoś nadużycie