Eurolot promuje ofertę połączeń krajowych
11-07-2011
Właściciel niskokosztowych linii lotniczych Eurolot.com, oferujących połączenia między najważniejszymi portami regionalnymi w Polsce, przedstawił nową ofertę dla Pasażerów. Obejmuje ona pierwsze, bezpośrednie połączenia lotnicze pomiędzy Gdańskiem, Krakowem i Wrocławiem.
Dodatkowo, odprawę bagażową można przejść przez Internet, co skraca czas spędzony na lotnisku. Rezerwacji biletów dokonuje się za pośrednictwem serwisu www.eurolot.com lub poprzez Contact Center. W planach Eurolotu są także kolejne połączenia międzymiastowe.
Kampania reklamowa informująca o nowej ofercie Eurolot.com trwa od początku lipca. W trzech miastach: Wrocławiu, Gdańsku i Krakowie rusza komunikacja outdoorowa, reklamy prasowe, konkursy i spoty radiowe. Hasłem kampanii promującym nowe, bezpośrednie połączenia jest: eurolot.com Międzymiastowy! Wraz z początkiem lipca linie zostały także oficjalnym przewoźnikiem polskiej siatkówki.
Opracowaniem kampanii reklamowej dla Eurolot.com zajmuje się agencja reklamowa Victoria Promotion wchodząca w skład V5 GROUP. Za działania po stronie Eurolot.com odpowiada Jacek Balcer, dyrektor marketingu i PR.
Wpisz komentarz
Zamknij to okno