Godło Złoty Standard w Obsłudze Gości ma już 2 lata
09-09-2013
Minęły właśnie 2 lata od przyznania pierwszych certyfikatów Złoty Standard w Obsłudze Gości. Wyróżnienie za najwyższą jakość obsługi klientów uzyskało dotychczas 175 hoteli i ośrodków noclegowych w Polsce.
Wśród hoteli i obiektów noclegowych nagrodzonych Certyfikatem i Godłem Złoty Standard są obiekty małe liczące zaledwie 5 pokoi, jak i duże kompleksy wypoczynkowo-konferencyjne na ponad 200 miejsc noclegowych. Można w ich gronie znaleźć hotele trzy-, cztero- i pięciogwiazdkowe oraz obiekty nieskategoryzowane. Ich cechą wspólną jest najwyższa dbałość o kontakt z gośćmi – zarówno ten zdalny – poprzez stronę internetową, e-mail czy telefon jak i bezpośredni.
- Godło Złoty Standard w Obsłudze Gości jest przyznawane na podstawie wyników kompleksowych audytów eksperckich badających 80 różnych aspektów obsługi klienta w hotelu - mówi Regina Berdy, dyrektor programu Złoty Standard.
Korzyścią dla hoteli z przystąpienia do programu Certyfikacji Złoty Standard jest nie tylko samo wyróżnienie, ale przede wszystkim szczegółowy raport obejmujący analizę wszystkich audytowanych obszarów i rekomendacje działań, które usprawnią funkcjonowanie obiektu. Towarzyszy mu doradztwo w zakresie standardów obsługi gości i marketingu hotelowego.
Certyfikat Zloty Standard przyznawany był na 2 lata. Dlatego hotele nagrodzone nim jako pierwsze, po raz pierwszy mogły ubiegać o przedłużenie prawa do posługiwania się Godłem Złoty Standard. W każdym z nich przeprowadzona została weryfikacja jakości obsługi klientów. Pomyślnie przeszło ją 14 obiektów.
Do dnia dzisiejszego audytom Zloty Standard zostało poddanych ponad 260 hoteli i ośrodków hotelarskich z całej Polski. Godło Złoty Standard w obsłudze Gości za najwyższą jakość usług otrzymało łącznie 175 obiektów.
Szczegółowe informacje na stronie www.zlotystandard.info
Wpisz komentarz
Zamknij to okno