Dom produkcyjny f25 fotografuje LOT
05-12-2011
Dom produkcyjny f25 zakończył projekt sesji zdjęciowej dla PLL LOT. Przygotowane materiały mają wspierać budowę nowego wizerunku przewoźnika. F25 na potrzeby sesji do współpracy zaprosił fotografa Tomasza Albina.
- LOT postawił przed nami duży projekt, który z uwagi na ilość pracy, a także bardzo restrykcyjne normy bezpieczeństwa obowiązujące na terenie lotniska, musiał zostać rozłożony na kilka etapów. W innych warunkach podobną sesję można przeprowadzić znacznie szybciej, ale efekt końcowy pokazuje, że praca się opłaciła – powiedział Marcin Dworucha, dyrektor zarządzający domu produkcyjnego f25.
Etap I był przeznaczony na zdjęcia potraw serwowanych w klasach business i economy. Etap II poświęcono ludziom znajdującym się na pokładzie samolotu. Miały one pokazywać warunki w trakcie podróży – możliwości pracy, relaksu i profesjonalną obsługę. Tą część zrealizowano na pokładzie samolotu znajdującego się w hangarze przy lotnisku Chopina w Warszawie. Ostatni, trzeci etap to zdjęcia nowego terminala, a wraz z nim self check in, miejsca tranzytowego, oczekiwania na wejście na pokład i odbioru bagażu.
Celem sesji było przygotowanie profesjonalnych materiałów, które zostaną wykorzystane w działaniach komunikacyjnych firmy. Trafią one na stronę internetową i do materiałów promocyjnych skierowanych na zagraniczne rynki. Zostaną także wykorzystane w komunikacji wewnętrznej. Liniom zależało także na zwiększeniu aktywności w sieci z ich pomocą.
Dom f25 przy realizacji tego projektu zaangażował Tomasza Albina – znanego fotografa, który pracował między innymi dla Mercedesa, Vivy, Netii, Unilevera czy magazynu „Pani”. Nad kreacją czuwała agencja 180heartbeats. Gotowe fotografie powinny pojawić się w materiałach LOT w najbliższych tygodniach.
Źródło: dziennikturystyczny.pl
Wpisz komentarz
Zamknij to okno