PKP Intercity laureatem Business Superbrand 2010
22-11-2010
PKP Intercity została uznana za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku biznesowym (b2b) otrzymując tytuł Business Superbrand Polska 2010. Nagroda jest wyróżnieniem dla działu marketingu firmy za konsekwentne kreowanie silnej marki. Polski konkurs Superbrands jest częścią światowego projektu, który wyłania liderów rynku w ponad 80 krajach świata.
PKP Intercity oceniana była w kategorii Business Superbrands, która obejmuje najsilniejsze i najbardziej rozpoznawalne marki b2b obecne na polskim rynku. Rada Marek, składająca się ze specjalistów w tej dziedzinie, oceniła w tym roku ponad tysiąc marek b2b.Tytuł Business Superbrand to duże wyróżnienie dla PKP Intercity. Kreując wizerunek naszej marki, chcemy być postrzegani jako partner w podróży – godny zaufania przewoźnik zapewniający pasażerom komfort oraz wysokiej jakości serwis. Nie ustajemy w wysiłkach, aby cały czas udoskonalać ofertę i spełniać oczekiwania naszych pasażerów, a wyróżnienie Superbrands zobowiązuje i jest dla nas mobilizacją do dalszego rozwoju – przyznał Grzegorz Mędza, Prezes Zarządu PKP Intercity.
W listopadzie spółka PKP Intercity odebrała również pierwszą nagrodę w rankingu „Polskie Firmy”, który ocenia rodzime przedsiębiorstwa pod względem wzrostu dynamiki przychodów. Jak wynika z badań Dun&Bradstreet przychody PKP Intercity za 2009 rok wzrosły o 69 proc. w stosunku do roku 2008. Jest to najlepszy wynik wśród polskich firm.
Źródło: PKP Intercity
Foto: pkpp.ostbahn.net
Wpisz komentarz
Zamknij to okno