Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj

» Wyszukiwanie zaawansowane



Szukaj


Szukaj

Szukaj

Nie masz pomysłu na wczasy?


« Powrót do inspiracji (238)

Artykuł sponsorowany

Tutaj gość jest najważniejszy…


Po ogrodach Monbijou przechadza się Lord. Magiczna zieleń pałacowego otoczenia zwabiła królewskiego pawia nie wiadomo skąd, urzekła i zatrzymała, jak wiele innych ptaków i dzikich zwierząt. Dziś dokładają swoje historie do klejnotów pokoi, urządzonych z ogromną pieczołowitością, pereł ekologicznej kuchni i diamentów naturalnej gościnności, jaką przepełnione jest to miejsce…

Co łączy Pałac Monbijou w Poganicach na Pomorzu z konferencyjnym hotelem Europa w Starachowicach, hotelem-galerią artNikifor, nazwanym na cześć niezwykłego Krynickiego artysty malarza lub Villą Otwock, posiadającą największy wśród polskich hoteli ogród zimowy?

W czasach, gdy o wyborze hotelu przez klienta decyduje głównie cena, wszystkie one mają odwagę konkurować przede wszystkim jakością usług. Podobny priorytet ma ponad 170 hoteli i obiektów hotelarskich w całej Polsce wyróżnionych Godłem Złoty Standard za najwyższą jakość obsługi gości. W praktyce realizują zaś postulat: Gość jest najważniejszy!

Ventus Natural Spa w Gołdapi to dla niektórych – hotel na końcu świata. Dla reszty - prawdziwy raj na początku Europy.

- Nasi Goście mówią, że do powietrza dodajemy dodatkową porcję tlenu, do codziennego chleba – dużą porcje miłości, w SPA przychylamy skraju nieba – twierdzi Dorota Gołubowicz. – A my po prostu witamy gości uśmiechem.

Z tych samych powodów, choć różnią się wystrojem, opinię klimatycznych i gościnnych mają dwa hotele krakowskie i jeden warszawski. Usytuowany przy krakowskiej Starówce, w zacisznej uliczce niewielki, butikowy Hotel Amber postrzegany jest jako miejsce pełne dobrych manier i smaku, gdzie każde z pragnień gości jest natychmiast zaspakajane. Hotel Apis, nieco oddalony od centrum miasta, zyskuje dzięki zaangażowaniu w planowanie pobytu i wycieczek gości po grodzie Kraka i okolicy. Hotelowi Reytan blisko centrum Warszawy lojalność gości udaje się zaskarbić nie tylko dzięki lokalizacji, ale także życzliwemu personelowi oraz ukwieconemu patio, które niczym ogród w miniaturze, daje wytchnienie od zgiełku wielkiego miasta.

Hotel tworzą ludzie
W usługach hotelarskich liczy się przede wszystkim kontakt, dialog, słuchanie – przekonują hotelarze.

- Czym urzeka nasz hotel? Wystrojem – na pewno, lokalizacją – niewątpliwie. Jednak czym jest hotel bez obsługi? Jedynie budynkiem – podkreśla Jolanta Fabijańska, dyrektor zarządzający w Marena Wellness & Spa w Międzywodziu.
– Sercem naszego obiektu jest jednak obsługa która wie, czego potrzeba gościowi i może to zapewnić. To warunkuje utrzymanie złotego standardu w obsłudze.

Agnieszka Celej, menedżer Hotelu Villa Baltica w Sopocie, gdzie gości w pokoju witają kwiaty, owoce lub wino, tak rozwija tę myśl:
- Jednym z najważniejszych elementów w obsłudze gości jest przepływ informacji między działami i pracownikami. Piękny widok z okna i upominki, to nie wszystko. Hotel żyje 24 godziny na dobę, a obsługa się zmienia. Sprawą priorytetową jest więc porozumiewanie się działów i pracowników. Warunkuje utrzymanie złotego standardu w obsłudze.

Potwierdza to Dariusz Cieśla, menedżer Hotelu Dąbrówka w Jastrzębiu Zdroju.

- Jesteśmy otwarci i podtrzymujemy kontakty z naszymi gośćmi, wymieniamy się spostrzeżeniami, wiadomościami również w wielkim wirtualnym świecie. To pozwala nam jeszcze lepiej się poznać i zaprzyjaźnić. Dbamy też o eksponowanie historii hotelu – to zawsze interesuje gości.

Dostrzec potrzeby gościa
Na indywidualne potrzeby starają się odpowiadać najlepsze hotele o profilu Wellness & Spa. Efekt? Średnio nawet 90 proc. zajętych pokoi przez cały rok. O takiej skuteczności może mówić na przykład Akces Medical Spa w Dźwirzynie.

- Zapraszamy przede wszystkim osoby w wieku 40+, które pragną podbudować swoje zdrowie. Specjalizujemy się w pobytach z dietami leczniczymi, turnusach rehabilitacyjnych i wczasach z odnową biologiczną – mówi Marcin Konert, kierownik marketingu obiektu.
- Liczy się dla nas przede wszystkim wysoki poziom usług za rozsądną cenę, świadczonych przez wykształcony personel, który na bieżąco podnosi kwalifikacje.

Hotel Court Wellness & Spa w Kędzierzynie-Koźlu do indywidualnego traktowania dodaje jeszcze odrobinę luksusu: począwszy od porannej aromatycznej kawy, poprzez ekskluzywne zabiegi w d'Oro Spa, po romantyczną kolację przy świecach. Dewizą Hotelu 77 w Chałupach, na jednym z najwęższych odcinków półwyspu helskiego, jest intymność i kameralność. Dlatego tutejsze Spa można wynająć na wyłączność.

Na zdrowie i psychiczny wypoczynek stawiają także hotele w górach. Hotel Kotarz w Brennej proponuje m.in. weekendy oczyszczające z dietą strukturalną i pakiety dla seniorów z masażem i zajęciami na basenie z jacuzzi. Hotel Concordia na szczycie Góry Przesieckiej, pomiędzy Karpaczem a Szklarską Porębą, w sąsiedztwie Karkonoskiego Parku Narodowego, uzdrowiska Cieplice i zamku Chojnik kusi zapierającymi dech widokami na góry i kotlinę, gabinetami SPA i własnym polem do minigolfa.

Górski Raj w Gorczańskim Parku Narodowym sprzyja uprawianiu aktywnej turystyki oraz regeneracji sił. Hotel dysponuje wypożyczalnią sprzętu sportowego, a po wyczerpującym dniu zaprasza na relaks w strefie wellness. Ciszę, spokój i wyjątkowy relaks z widokiem na Tatry proponuje również Ośrodek Usług Hotelarskich Redyk w najwyżej położonej miejscowości w Polsce - Ząb koło Zakopanego. Beztroski pobyt w nich nie byłby jednak możliwy, gdyby nie profesjonalna, dyskretna obsługa.


Komentujesz: Tutaj gość jest najważniejszy...

Wpisz komentarz

Zamknij to okno
Tylko zalogowani użytkownicy mogą wystawiać komentarze

Tagi: hotele, najlepsze hotele, zabytkowe hotele, złoty standard


Wasza ocena:


Wyślij link do znajomego!

Zamknij to okno
Prześlij poniższy link do znajomego najwygodniejszą dla Ciebie formą :


Wasze komentarze

Skomentuj artykuł


    Jeszcze nie ma jeszcze żadnych komentarzy

Zgłoś nadużycie